dane

Tillbaka

Hej!!
Nu har jag börjat blogga igen. jag har varigt ganska uptagen för jag har haft så mycket med skolan och fotbollen. Men nu ska jag börja göra inlägg igen. Nu har jag sommarlov och det äger. Efter sommarlovet börjar jag sjuan på en helt ny skola. För några veckorsen var vi och hälsade på, på den nya skolan. vi fick reda på våra nya klasser och jag kom i en bra klass. jag kom i samma klass som min bästa vän. En anan stor händlse är att jag har börjat på bågskytte. det är jätte kul. på min första tävling kom jag på 3:e plats av 3 men jag tyckte jag var bra en då. på en annan tävling möte jag killar i min ålder från hela sverige man kunde skjuta på sin förening man behövde inte åka någonstans. Där kom jag på 18:e plats av 47 st. Jag tyckte det gick jättebra. Ha ett bra sommarlov och ta hand om er, ha roligt med familjen.
 
 
 
Ha det gött SES
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: